email partner pixel

Drukuj więcej – płać mniej!

Prowadzisz drukarnię, agencję reklamową, studio graficzne
lub firmę związaną z poligrafią? Ta oferta jest dla Ciebie!

Co zyskujesz?

Stały Rabat 30%

Każdy klient z branży reklamowej otrzymuje stały rabat 30%, co daje realne oszczędności przy każdym zamówieniu i pomaga zwiększyć marże firmy.

5% Cash Back

5% wartości zamówienia wraca jako kredyt do wykorzystania przy kolejnych zleceniach – dodatkowa korzyść budująca lojalność.

Opiekun Concierge

Każdy klient otrzymuje osobistego opiekuna – Concierge, który wspiera na każdym etapie i oszczędza czas.

Stały rabat, maksymalne oszczędności!

Ulotki DL, 100 szt.*

110,28 zł 77,20 zł

Katalogi szyte A4, 100 szt.*

1434,24 zł 1003,97 zł

Wizytówki LUX, 100 szt.*

197,41 zł 138,19 zł

Notatniki klejone A5, 100 szt.*

398,55 zł 278,99 zł

Plakaty B2, 100 szt.*

388,85 zł 272,20 zł

Naklejki, 150 szt.*

65,56 zł 45,90 zł

*Ceny są orientacyjne i mogą się różnić w zależności od wybranych uszlachetnień oraz rodzaju papieru.

Jak dołączyć?

Proces jest bardzo prosty - wystarczy założyć konto, wpisać kod PKD i ... cieszyć się rabatem!

Krok 1

Załóż konto

Zarejestruj się na naszej stronie internetowej, jako klient biznesowy

Krok 2

Podaj NIP

Podaj numer NIP, na podstawie którego szybko i sprawnie przeprowadzimy weryfikację kodu PKD

Krok 3

Korzystaj z rabatu

Rabat dla branży przypisany zostanie automatycznie i będzie obowiązywał już przy pierwszym zamówieniu

Nr 1

W Polsce według ilości klientów zamawiajacych druk online.

2,1 milionów

Roczna liczba zleceń wykonanych przez naszych partnerów w branży

4,0 mld

Roczny nakład zamówień zrealizowanych dla branży

9,32 / 10

Średnia ocena satysfakcji klientów według metody NPS

Jak to działa?

Wygoda i nowoczesność

Nasza strona jest dostępna 24/7, co oznacza, że możesz składać zamówienia w dowolnym momencie, kiedy tylko chcesz.

Korzystamy z najnowszych technologii i maszyn drukujących, które gwarantują najwyższą jakość wydruków oraz są przyjazne dla środowiska.

Kompleksowe wsparcie

Każdy klient jest dla nas priorytetem. Dedykowany opiekun zapewnia wsparcie i profesjonalne doradztwo na każdym etapie realizacji zlecenia.

Na naszej stronie znajdziesz liczne materiały edukacyjne, które pomogą Ci w wyborze najlepszych parametrów do druku oraz pomogą w przygotowaniu plików.

Innowacyjne narzędzia

Dzięki naszemu autorskiemu narzędziu Chroma Upload 3D sprawdzisz podgląd swojego projektu przed drukiem.

To gwarancja, że końcowy produkt spełni Twoje oczekiwania i unikniesz niespodzianek.

Transparentność

Z nami zawsze wiesz, za co płacisz. Jasno podajemy ceny produktów oraz czas realizacji zamówienia, bez żadnych ukrytych opłat.

Dołącz i przekonaj się sam!

Dołącz do programu Rabat dla Branży i przekonaj się sam, jak wiele możesz zyskać!

Masz jeszcze jakieś pytania?

Zobacz FAQ

Zyskaj większą swobodę finansową ze Spingo.

Spingo pozwala odroczyć płatność nawet o 45 dni, dając Ci elastyczność i możliwość skupienia się na rozwoju Swojego biznesu.

Sprawdź

Załóż konto biznesowe

Zarejestruj się jako klient biznesowy i od razu zacznij korzystać z rabatu.

Administratorem danych jest Chroma Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji zleceń, przedstawienia oferty oraz realizowania naszych prawnie uzasadnionych interesów opisanych w Polityce Prywatności. Wyrażone zgody możesz w każdej chwili wycofać. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. Zawsze możesz skontaktować się nami poprzez e-mail: iodo@chroma.pl

Najczęściej zadawane pytania

Jak działa weryfikacja PKD?

Podczas rejestracji wpisujesz NIP, a nasz system automatycznie sprawdza w bazie GUS kody PKD przypisane do Twojej firmy. Jeśli pasują do programu, rabat aktywuje się od razu.

Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?

Nie - rabat działa niezależnie od wartości koszyka.

Kiedy naliczany jest cashback?

Cashback (+5%) otrzymasz po zrealizowaniu zamówienia. Jeśli korzystasz już z innego rabatu, cashback się nie naliczy - promocje się nie łączą.

Saldo możesz sprawdzić po zalogowaniu na konto, w sekcji CashBack panelu klienta.

Ile trwa rejestracja?

Rejestracja trwa dosłownie kilka sekund. Po wpisaniu NIP-u oraz założeniu konta od razu możesz skorzystać z rabatu.

Czy można łączyć rabat dla branży z innymi promocjami i subskrypcjami (np. Chroma Club)?

Rabat z programu nie łączy się z innymi promocjami ani kodami rabatowymi. Jeśli klient wykupi abonament Chroma Club, otrzymuje 40% rabatu na czas trwania subskrypcji. Po jej zakończeniu rabat wraca do standardowych warunków programu, czyli 30% + 5% cashback.

Czy punkty cashback mają termin ważności?

Tak - punkty są ważne przez 12 miesięcy od daty przyznania.

Kim jest opiekun Concierge?

To dedykowany specjalista, który wspiera Cię na każdym etapie współpracy - od doboru technologii druku, przez składanie zamówień, aż po ich monitorowanie.

Uwaga: wsparcie concierge jest dostępne tylko dla wybranych klientów. Jeśli zależy Ci na stałym dostępie do tej usługi, rozważ dołączenie do Chroma Club, gdzie oferujemy ją wszystkim subskrybentom.

Czy udział w programie rabatowym coś kosztuje?

Nie - rejestracja i uczestnictwo w programie są całkowicie bezpłatne.

Jakie są dodatkowe korzyści dla Partnerów?

Oprócz rabatu, cashbacku i opieki Concierge, Partnerzy otrzymują priorytetową obsługę oraz dostęp do inspiracji, materiałów marketingowych i nowych produktów w pierwszej kolejności.