Nowy Rok = nowa jakość. Zamów odświeżone materiały promocyjne dla Twojej firmy!
Marketerzy

Nowy Rok = nowa jakość. Zamów odświeżone materiały promocyjne dla Twojej firmy!

Nowy Rok kojarzy nam się z nowym początkiem. Zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie, towarzyszą nam ambitne postanowienia. O ile niekoniecznie udaje się nam wprowadzić codzienne ćwiczenia czy restrykcyjną dietę, często z powodzeniem dokonujemy zmian w swoich firmach. To czas, byś spojrzał krytycznym okiem na kolportowane przez siebie materiały promocyjne. Wymagają one zaledwie […]
Rollup reklamowy, który przyciąga uwagę. Jak go zaprojektować?
Nowości w drukarni

Rollup reklamowy, który przyciąga uwagę. Jak go zaprojektować?

Marketing to podstawa działalności firm z każdej niemal branży. Mimo rosnącego znaczenia reklamy internetowej, wciąż niezastąpionym nośnikiem reklamowym są popularne roll-upy. Odpowiednio zaprojektowane wyróżniają się wysoką skutecznością w przekazywaniu informacji. Jak przygotować przyciągający baner roll-up? O tym w artykule – dowiesz się z niego, jak rozmieścić treść, zadbać o czytelność i dopasować grafikę do projektu rolla-upa. […]
Kartki świąteczne polecają się dla bliskich. Zaskocz adresatów miłą niespodzianką
Nowości w drukarni

Kartki świąteczne polecają się dla bliskich. Zaskocz adresatów miłą niespodzianką

Tegoroczne święta zapowiadają się zgoła inaczej niż dotychczasowe. Brakować nam będzie Wigilii w dużym gronie (zarówno tej prywatnej, jak i służbowej), wielu bliskich nie spotkamy osobiście i nie będziemy mieli okazji złożyć im najlepszych życzeń twarzą w twarz. Z pomocą przychodzi drukarnia Chroma i wyjątkowe kartki świąteczne, w stu procentach dostosowane do Twoich potrzeb. Możesz […]
Sezon na kalendarze. Sprawdź trendy 2021 roku!
Nowości

Sezon na kalendarze. Sprawdź trendy 2021 roku!

Efektywne zarządzanie czasem to wyzwanie, przed którym staje mnóstwo firm i osób. Choć stworzono do tego celu wiele specjalistycznych narzędzi, często najprostsze rozwiązania okazują się najskuteczniejsze. Zainwestuj w papierowy kalendarz i ciesz się perfekcyjną organizacją – zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Wybierz odpowiednią specyfikację i wgraj własny projekt, by otrzymać produkt w stu […]
Największe błędy popełniane podczas projektowania wizytówki – część trzecia
Graficy

Największe błędy popełniane podczas projektowania wizytówki – część trzecia

Specyfiką druku internetowego jest szeroki wybór kategorii produktowych. W każdej kategorii możesz wybrać różne rodzaje papierów, o specyficzne fakturze, gramaturze czy kolorze. Musisz to wziąć pod uwagę gdy projektujesz swoją wizytówkę. Zapraszamy na trzecią część poradnika o najczęstszych błędach popełnianych podczas projektowania wizytówek. 
Chroma przyspiesza termin dostaw druku w ramach kampanii „Szybko. Szybciej. Chroma!”
Nowości w drukarni

Chroma przyspiesza termin dostaw druku w ramach kampanii „Szybko. Szybciej. Chroma!”

Drukarnia internetowa Chroma prowadzi kampanię „Szybko. Szybciej. Chroma!”. Promuje ona udogodnienia dla tych firm, dla których szybka dostawa zamówienia jest kluczowa w realizacji celów biznesowych.
Prasa upada, ale self-publishing ma się dobrze
Marketerzy

Prasa upada, ale self-publishing ma się dobrze

Co czytają Polacy? Youtuberów! Przed wami 5 książek, które fantastycznie się sprzedały, a do tego zostały wydane przez youtuberów, a nie uznane wydawnictwa. Kochasz papier, też chcesz coś wydać?
4 najczęstsze błędy, jakie popełniasz, zamawiając drukowanie w internecie
Marketerzy

4 najczęstsze błędy, jakie popełniasz, zamawiając drukowanie w internecie

Pomimo popularności serwisów społecznościowych, sztucznej inteligencji i innych nowinek technologicznych, to katalogi drukowane są jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. Jednocześnie firmy, które mogłyby zlecać lub nawet zlecają projektowanie i drukowanie katalogów, ciągle popełniają te same błędy biznesowe.
Plakaty drukowane – Twoja reklama w przestrzeni publicznej
Marketerzy

Plakaty drukowane – Twoja reklama w przestrzeni publicznej

Reklama zewnętrzna nazywana jest ostatnim przyczółkiem prawdziwej reklamy masowej. Dotyczy to zarówno billboardów, siatek reklamowych, jak i murali czy plakatów. To, czy poświęcimy uwagę telewizji, radiu, internetowi, zależy od naszej decyzji.
Największe błędy popełniane podczas projektowania wizytówki – część druga
Graficy

Największe błędy popełniane podczas projektowania wizytówki – część druga

Dziś druga część cyklu porad pokazujących błędy przy projektowaniu wizytówek. Zajmiemy się tu sytuacją, gdy papier zostaje już zadrukowany. Gdy zaawansowane technologicznie maszyny wycinają z arkusza wizytówki w ostatecznym kształcie. Specyfikę działania maszyn trzeba uwzględnić w projekcie.
Drukowane katalogi na 2020 - klienci docenią pismo odręczne Część 2
Graficy

Drukowane katalogi na 2020 - klienci docenią pismo odręczne Część 2

Pismo odręczne kojarzyłeś z czymś przestarzałym, takim jak pisanie listów wysyłanych pocztą? Nic bardziej mylnego. W 2020 roku pismo odręczne wraca do łask projektantów i specjalistów od typografii. Sprawia, że wydrukowany komunikat jest bardziej ludzki i spersonalizowany. Zapraszamy do drugiej części cyklu o typografii w 2020 roku.
Typografia w 2020 roku, część 1: fonty, katalogi i projektanci
Graficy

Typografia w 2020 roku, część 1: fonty, katalogi i projektanci

Czym jest typografia? Ze względu na swój interdyscyplinarny charakter, nie ma jednej definicji. Departament Typografii i Grafiki Uniwersytetu w Reading zakłada, że typografia to projektowanie ułatwiające czytanie i odbiór. Ta celna definicja pokazuje, że typografia nie dotyczy wyłącznie druku i papieru. My jednak, jako drukarnia internetowa, zajmijmy się nią właśnie w tym kontekście. 
3 sposoby na ulepszenie designu drukowanego katalogu w 2020 roku
Graficy

3 sposoby na ulepszenie designu drukowanego katalogu w 2020 roku

Odręczne rysunki, storytelling, krytyka kosumeryzmu – to trzy trendy w designie, które warto uwzględnić podczas projektowania drukowanego katalogu. Popularne będzie wszystko, co naturalne i pełne umiaru – nawet kosztem doskonałości.
Największe błędy popełniane podczas projektowania wizytówki – część pierwsza
Nowości w drukarni

Największe błędy popełniane podczas projektowania wizytówki – część pierwsza

Wizytówki są powszechne. Pomagają zbudować relacje i są częścią reputacji każdej firmy. Bez nich trudno wyobrazić sobie spotkanie biznesowe. Każda drukarnia otrzymuje bardzo dużo zleceń na druk wizytówek. Dlatego warto poznać najczęstsze błędy popełniane już na etapie ich projektowania, bo później utrudniają osiągnięcie dobrych rezultatów w druku. 
Chroma.pl tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0
Nowości w drukarni

Chroma.pl tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0

Chroma – największa w Polsce drukarnia internetowa, lider innowacyjności w branży, proponuje firmom udział we wspólnej platformie e-commerce. Program Reseller 3.0 to przeniesienie do branży poligraficznej modelu z powodzeniem zastosowanego przez takie firmy jak Booking.com, Amazon czy Allegro.
Nowości w drukarni

Jak za pomocą nowoczesnego katalogu drukowanego zbudować reputację produktu?

Nowoczesny katalog drukowany nie jest wyłącznie spisem produktów wraz z cennikiem. Tę funkcję doskonale spełnia witryna internetowa. Tu zaś chodzi o coś więcej – o kształtowanie poczucia, że można mieć w ręku produkt wart swej ceny, o immersyjne wprowadzenie w świat marki.