Na co zwrócić uwagę drukując i projektując wizytówki?
Wydruk wizytówek, które następnie są przekazywane klientom oraz partnerom biznesowym stanowi od lat sprawdzony sposób na budowanie profesjonalnego wizerunku i przypominanie o sobie odbiorcom. Na drukowanie wizytówek decydują się przedsiębiorstwa, instytucje, a także przedstawiciele wolnych zawodów. Współczesne wizytówki przeszły przez lata sporą ewolucję.
Nasza drukarnia wizytówek to uwzględnia, proponując poza standardowymi prostokątnymi również wizytówki w nieszablonowych kształtach i wzbogacone o bardzo atrakcyjne uszlachetnienia, które wprost nie dają o sobie zapomnieć! Udostępnione oprogramowanie Canva umożliwia każdemu zaprojektowanie wyjątkowej wizytówki od zera. Czym możesz sobie pozwolić na rezygnację z tej formy promocji, a co za tym idzie szerokiego grona potencjalnych klientów? Przekonaj się jak samodzielnie, bez wiedzy graficznej zaprojektować i z naszą pomocą wydrukować idelane wizytówki!
Do czego służą wizytówki w firmie?
Drukowanie wizytówek i późniejsza ich dystrybucja stanowi podstawowy element strategii marketingowej. Wykorzytaj to narzędzie podkreślające wizerunek Twojej firmy lub działalności. Twórz wizytówki zaprojektowane zgodnie z przyjętą wcześniej identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa, aby przyzwyczajać do niej odbiorców.
Najważniejsza dla Twojego biznesu pozostaje jednak ich rola informacyjna. W treści umiesć nazwisko pracownika, adres, maksymalnie skrócony opis działalności firmy, jak również stronę internetową. Osoba, która otrzyma wizytówkę dowie się, gdzie i po co może się zgłosić, aby skorzystać z oferty. Z kolei atrakcyjna forma, o którą szczególnie dba nasza drukarnia wizytówek, zwiększa prawdopodobieństwo, że spośród dziesiątek podobnych kartoników, odbiorca wybierze właśnie Twoją.
Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu wizytówek?
Projekt i druk wizytówek poprzedź analizą, w jaki sposób mają one oddawać wizerunek przedsiębiorstwa. Wiele w tej kwestii zależy od charakteru działalności firmy bądź specjalisty posługującego się wizytówką. Jeśli jesteś prawnikiem, lekarzem lub dyrektorem handlowym, zaprezentuj swój profesjonalizm. W tym przypadku dobrze spiszą się wizytówki w standardowych formatach – 85 x 55 mm lub 90 x 50 mm. Czytelność, estetyka, jakość (w postaci uszlachetnień) – tego spodziewają się Twoi potencjalni partnerzy biznesowi po otrzymywanej wizytówce.
Na drugim biegunie znajdują się pracownicy agencji reklamowych, dla których dobrym pomysłem będą niesztampowe wizytówki z odważniejszą kolorystyką i motywami graficznymi. Unikaj przerostu formy nad treścią – informacje na wizytówce muszą być czytelne, ale jednocześnie zademonstruj swoje możliwości kreatywne i pomysłowość – na przykład na odwrocie wizytówki. Najbardziej odważne kreacje to wizytówki o nietypowych kształtach – okrągłe, owalne, w formie metek z dziurką lub z zaokrąglonymi rogami. Nasza drukarnia wizytówek daje w tym zakresie wiele możliwości.
Wydruk wizytówek może odbywać się w kolorze – jednostronnie lub dwustronnie. Wszystko zależy od projektu, który poprzez proste w obsłudze oprogramowanie Canva przygotujesz samodzielnie! W grę wchodzi orientacja pozioma i pionowa. Następny etap stanowi wybór papieru, który jest naprawdę szeroki. Papier premium prezentuje się estetycznie, a papier ekologiczny (na przykład Nautilus lub Kraftliner) podkreśla, że właściciel wizytówki dba o środowisko. Zastanów się, czy zrobi to wrażenie na Twoich klientach i partnerach biznesowych. W grę wchodzi między innymi papier kredowy błyszczący lub matowy o różnej gramaturze, a także nieszablonowe rozwiązania dostępne w naszej drukarni wizytówek.
Jedną z ciekawych opcji, którą możemy Ci zaproponować, jest papier MultiLoft z kolorowym wypełnieniem pomiędzy warstwami. Jednak w XXI wieku warto pójść z duchem czasu decydując się na wydruk wizytówek MultiLoft NFC – zawierających zakodowane dane, takie jak:
- adres strony www,
- geolokalizację,
- wizytówkę online,
- dowolny tekst,
- adres email,
- numer telefonu.
Takie drukowanie wizytówek również jest dostępne całkowicie online. Jeśli pragniesz zbudować wizerunek innowacyjnego przedsiębiorcy, naprawdę warto rozważyć to narzędzie!
A może chcesz, by Twoje usługi były postrzegane jako premium? Oprócz nietypowych kształtów o wyjątkowym charakterze wizytówki decydują uszlachetnienia. Poza dobrze znanymi – folią mat i błysk – w grę wchodzą wybiórcze złocenie, srebrzenie lub pokrycie wypukłym trójwymiarowym lakierem UV. Tego rodzaju uszlachetnienia polecamy między innymi gabinetom kosmetycznym, drogeriom, hotelom, eleganckim restauracjom lub jubilerom. Jeśli reprezentujesz podobną branżę, klienci powinni już w momencie otrzymania wizytówki zrozumieć, że korzystając z Twojej oferty poczują przynajmniej namiastkę luksusu.
Projektując wizytówkę, zadbaj o odpowiednią kolorystykę i obecność motywów zgodnych z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa bądź marki. To bardzo ważne, bo odbiorcy są obecnie przyzwyczajeni do odczytywania symboli graficznych oraz ich zapamiętywania. Identyfikacja wizualna potrafi budzić pozytywne emocje.
Wizytówki spełniające te kryteria możesz wygodnie zaprojektować w udostępnionym przez nas oprogramowaniu Canva. Znajdują się tam gotowe szablony i bardzo atrakcyjne motywy, które wystarczy wzbogacić o wybraną treść. Przekonaj się, że stworzenie wizytówki, która doskonale zapadnie w pamięci odbiorców nie wymaga fachowej wiedzy graficznej!
Zalety wizytówek
Istnieje spora szansa, że pomijając drukowanie wizytówek na własne życzenie rezygnujesz z części klientów. Wręczanie wizytówek potencjalnym partnerom biznesowym ułatwia szybsze nawiązywanie kontaktów. Twoje dane, zwłaszcza zaprezentowane w atrakcyjnej formie graficznej, znajdują się dzięki wizytówce pod ręką osoby, która ją otrzymała.
Pamiętaj, że w niektórych branżach, zwłaszcza w kontaktach biznesowych na wyższym szczeblu, brak wizytówki może zostać odebrany jako brak profesjonalizmu. Ich wręczanie stanowi dobry zwyczaj. W tym kontekście atrakcyjnie przygotowane wizytówki, które są wyposażone w dodatkowe treści, stanowią darmową reklamę. A przecież należą do najtańszych drukowanych materiałów marketingowych. Nasza drukarnia wizytówek stosuje bardzo atrakcyjny dla klientów cennik – w miarę wzrostu nakładu, cena jednej sztuki radykalnie spada.
Podsumowanie
Nowy rok to doskonała okazja do odświeżenia identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, co możesz rozpocząć od wymiany wizytówek. Firmy, które dotychczas nie korzystały z tego rozwiązania, mogą natychmiast naprawić swój błąd. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Zaprojektuj idealną wizytówkę w oprogramowaniu Canva – nikt nie zrozumie Twojego biznesu lepiej niż Ty!, Jeśli projekt Cię zadowoli wydrukujemy go dla Ciebie w dowolnym nakładzie bez zbędnych formalności.