5 najpopularniejszych produktów na rynku druku online
Dziś reklama internetowa rozwija się w błyskawicznym tempie, mimo to nadal ogromną popularnością cieszy się druk online jako forma promocji firmy. Z pomocą wydrukowanych materiałów możesz się wyróżnić, dotrzeć do lokalnych odbiorców i zwrócić uwagę na dany produkt, kolekcję lub na całą markę. Szybko dostrzeżesz te zalety, gdy zdecydujesz się zainwestować w najpopularniejsze produkty oferowane przez drukarnie online.
Zyskaj wiele korzyści, inwestując w:
- Ulotki
- Katalogi
- Wizytówki
- Druk wielkoformatowy
- Kalendarze
Ulotki
Niskie koszty produkcji i dystrybucji w połączeniu z możliwością skutecznego przekazania treści – właśnie to sprawia, że ulotki są chętnie zamawiane w drukarniach internetowych. To świetna forma reklamy dla lokalnych punktów gastronomicznych, handlowych lub usługowych. Wystarczy, że dodasz tam menu, aktualne promocje, dane kontaktowe i szczegóły oferty, a zrealizujesz swoje cele biznesowe. Dzięki papierowej formie ulotka jest łatwo dostępne dla potencjalnych klientów.
Druk online pozwala stworzyć ulotkę, która jest atrakcyjna wizualnie, przyciąga uwagę, stanowi skuteczne narzędzie promocji i jest czytelna. Podczas projektowania dodaj znaki typowe dla Twojej identyfikacji wizualnej, aby wzmocnić spójność marki.
Katalogi
Drukowane katalogi nadal są utożsamiane z prestiżem, dlatego dobrze wykonany katalog będzie budował pozytywne skojarzenia z Twoją marką. Druk online pozwala na stworzenie jeszcze bardziej dopracowanego projektu, wybranie odpowiedniego papieru i dodanie zdjęć o wysokiej rozdzielczości. Zadbaj o każdy z tych aspektów, a wtedy podczas przeglądania wydrukowanego katalogu zwiększysz zaangażowanie emocjonalne – oparte na zmyśle wzroku i dotyku.
Katalog przesłany do potencjalnego klienta ma też bardziej osobisty charakter niż np. wiadomość z linkiem. Sprzyja to także zwiększaniu świadomości na temat marki i buduje wrażenie, że jest ona nieustannie dostępna – nawet wtedy, gdy odbiorca nie ma połączenia z Internetem.
Wizytówki
Mogłoby się wydawać, że papierowe wizytówki nie są już tak popularne, jak jeszcze kilkanaście lat temu. To nieprawda! Nadal są chętnie zamawiane. Szczególnie prezesi, managerowie, specjaliści czy właściciele małych biznesów często decydują się na posiadanie własnych wizytówek. Dlaczego robią to tak chętnie? Wizytówki są utożsamiane z profesjonalizmem, prestiżem i dbaniem o swój wizerunek.
Z drugiej strony to też jeden z najtańszych sposobów promocji, więc nawet początkujący przedsiębiorcy mogą zdecydować się na ich wydruk. Wystarczy, że zamówisz kilkanaście wizytówek i rozdasz je rozmówcom podczas spotkania biznesowego, konferencji, szkolenia czy targów.
Pamiętaj, że wizytówki spełniają swoje zadania jedynie wtedy, gdy będą przemyślanie zaprojektowane. Muszą zawierać Twoje dane osobiste i kontaktowe, logo firmy, stanowisko i nazwę firmy. Zadbaj też o wybór wysokiej jakości papieru – najlepiej o gramaturze 300-350 g/m2. Taki materiał jest trwały i sztywny, dzięki czemu nie powstają na nim zagniecenia. Dobrze prezentuje się także papier kredowy, który ma gładką strukturę i wyrazisty, biały kolor.
Druk wielkoformatowy
Druk online umożliwia też uzyskanie wielkoformatowej reklamy np. banerów czy rollupów. To materiały o powierzchni nawet kilku metrów kwadratowych. Na banerach często drukowane są grafiki, fotografie oraz czytelna i łatwa w odbiorze treść, która jest widoczna zarówno dla przechodniów, jak i kierowców samochodów.
Zwykle banery umieszcza się na elewacjach budynków, płotach i ogrodzeniach, dlatego są drukowane na lekkiej tkaninie – powlekanej lub laminowanej. Zwiększa to odporność nadruku na niekorzystne warunki atmosferyczne. Lekki materiał stanowi też mniejsze obciążenie dla konstrukcji budynku i łatwiej go zamontować na specjalnych stelażach.
Druk wielkoformatowy jest dziś bardzo chętnie zamawiany, ponieważ to fantastyczny sposób na rozreklamowanie firmy, wypromowanie ofert, wydarzeń lub konkretnych produktów. Do tego też zwiększa również świadomość na temat marki i świetnie nadaje się do promocji firm oraz instytucji użyteczności publicznej.
Kalendarze
Kalendarze ścienne, w formie podkładki lub notesu – każdą z tych opcji możesz zamówić przez Internet. Ten rodzaj produktów cieszy się ogromną popularnością wśród klientów indywidualnych i biznesowych. Możesz zaprojektować oryginalny kalendarz, który podarujesz na Dzień Babci lub Dziadka, ale też stworzysz idealny planer dostosowany do Twoich zajęć. Kalendarz to też świetny prezent dla współpracowników, partnerów biznesowych bądź kluczowych klientów.
W drukarni internetowej możesz zamówić kalendarze szyte, klejone lub spiralowe, mogą też mieć twardą lub miękką okładkę, a nawet układ dzienny, tygodniowy bądź miesięczny. Pamiętaj również o wybraniu odpowiedniej wielkości – najpopularniejsze są wersje książkowe A3, A4 lub B5. Możesz dodać także logo i dane firmy, aby kalendarz pełnił funkcję reklamową.
Jeśli decydujesz się na kolorowy model wiszący, to wybierz zdjęcia w wysokiej rozdzielczości np. 300 dpi.