Jakie produkty oferuje drukarnia internetowa? — Przegląd dostępnych usług
Zastanawiasz się, czy warto korzystać z usług drukarni internetowej? Bez wychodzenia z firmy lub domu, przy pomocy kilku kliknięć możesz zamówić materiały reklamowe, które staną się ważną częścią kampanii marketingowej Twojej marki. Najważniejszą korzyścią jest jednak to, że nowoczesna drukarnia internetowa oferuje szeroką ofertą. Sprawdź już teraz, z jakich usług szczególnie opłaca Ci się skorzystać, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.
Oferta drukarni internetowej – 6 popularnych usług, z których warto korzystać, gdy chcesz zrealizować każdy cel marketingowy
Drukarnia internetowa może zapewnić tak szeroką ofertę, że w jednym miejscu będziesz w stanie zamówić wiele różnych materiałów reklamowych. Chcesz docenić stałych klientów lub zachęcić nowych do wybrania Twojej oferty? A może zamierzasz uczestniczyć w targach branżowych? Sprawdź, z jakich usług drukarni internetowej warto skorzystać, gdy chcesz zamówić gadżety reklamowe dla swojej firmy.
Produkcja kalendarzy
Kalendarze firmowe z logo marki i zdjęciami przedstawiającymi zespół, siedzibę czy pracę w firmie, to ponadczasowy wybór. Marki decydują się na zamówienie takiego gadżetu reklamowego, bo to perfekcyjny sposób na to, aby promować firmę przez 365 dni w roku.
Jaki kalendarz firmowy możesz zamówić?
- Do wyboru masz różne rodzaje kalendarzy – trójdzielne, jednodzielne, spiralowane, listwowane, biurkowe, szyte, listkowe oraz podkłady na biurko.
- Kalendarze mogą być wykonane na papierze tradycyjnym lub ekologicznym, oto najpopularniejsze rodzaje papierów – Ecco book oraz papier kredowy błysk i mat.
- Kalendarz firmowy powinien być spersonalizowany – z logo, zdjęciami w wysokiej jakości o rozdzielczości min. 300 DPI oraz w kolorystyce dopasowanej do identyfikacji wizualnej marki.
Druk wizytówek
Drukarnia internetowa powinna oferować także druk wizytówek. Jakie wizytówki możesz zamówić? Oto kilka popularnych opcji:
- Proste i standardowe wizytówki wykonane w formacie 85×55 mm na papierze kredowym silk 400g. W wielu branżach będą wystarczające, a przy tym wiążą się z najniższym kosztem.
- Wizytówki o nietypowym kształcie np. owalnym, okrągłym, kwadratowym czy z zaokrąglonymi rogami.
- Wizytówki z elementami 3D wykonanymi przy pomocy lakieru wybiórczego UV 3D.
- Wydruki z elementami srebrzonymi lub złoconymi.
- Wizytówki lux z uszlachetnieniami – takimi jak folia Soft Skin, która sprawia, że wizytówka będzie aksamitna w dotyku; innym uszlachetnieniem jest foliowanie przy pomocy folii czerwonej, zielonej, niebieskiej, złotej lub srebrnej.
- Wizytówki bigowane, czyli składane, na których zmieści się większa liczba informacji.
- Nowoczesne wizytówki Multiloft NFC, zawierające mikrochip z zakodowanymi danymi np. adresem strony, numerem telefonu czy geolokalizacją.
- Wizytówki Multiloft z magnesem umieszczonym w zewnętrznej części wizytówki.
Przygotowanie ulotek
Skutecznym materiałem reklamowym są również papierowe ulotki. Zwiększają rozpoznawalność marki i zachęcają do skorzystania z usług lub zakupu produktów. Dziś najskuteczniejsze są te 3 rodzaje ulotek:
- Ulotki z uszlachetnieniami – złocone, srebrzone, z elementami 3D lub z folii Soft Skin.
- Ulotki z perforacją, czyli z małymi karteczkami, na których napisany może być adres firmy, numer telefonu lub inne dane kontaktowe. Odbiorca, gdy będzie zainteresowany Twoją ofertą, może oderwać karteczkę i zabrać ją ze sobą.
- Ulotki składane – doskonale sprawdzają się, gdy chcesz zamieścić więcej informacji.
Produkcja katalogów i książek
Kolejną wartą uwagi usługą, którą może oferować drukarnia internetowa, jest wydruk książek oraz katalogów. Do wyboru będziesz mieć oprawę klejoną oraz szytą. W przypadku większej liczby kartek lepiej sprawdzi się oprawa klejona.
Katalogi i książki są często przygotowywane na papierze:
- kredowym o wykończeniu matowym;
- kredowym o wykończeniu błyszczącym;
- offsetowym;
- preprint;
- Ecco Book Cream.
Wydruk druków wielkoformatowych
Jak sprawić, aby o Twojej marce było głośno na mieście? Zainwestuj w druk wielkoformatowy, taki jak:
- plakaty;
- roll upy;
- x-banery;
- banery.
Druk wielkoformatowy może być wykonany na różnych materiałach – PCV, dibond, plexi czy na foliach. Dopasuj tworzywo w zależności od tego, czy banner lub inna reklama mają znajdować się na zewnątrz, czy wewnątrz budynku.
Przygotowanie notesów
Jeśli planujesz podarować pracownikom, partnerom biznesowym czy też klientom gadżety reklamowe z logo marki, to doskonałym wyborem mogą być notesy. Drukarnie internetowe umożliwiają wydrukowanie spersonalizowanych notesów w zaledwie 48 godzin. Do zaprojektowania okładki i wnętrza notesu możesz wykorzystać darmowy program graficzny Canva. Dzięki temu cały proces zajmie Ci dosłownie kilka minut.
Podejmij decyzję, czy zamierzasz zamówić notesy spiralowane, czy klejone, z okładką lub bez niej, a także notesy wykonane na tradycyjnym papierze np. kredowym matowym bądź też na papierze ekologicznym Nautilus SuperWhite.
Przekonaj się, że drukarnia internetowa może zaoferować Ci jeszcze więcej usług, które pomogą w promocji Twojej marki.