Wizytówki — indywidualne projekty i wysoka jakość wykonania

Posted by:Redaktor Chroma Posted on:18 sierpnia 2023 Comments:0
Wizytówki

Wizytówki mają reprezentować Twoją firmę, przedstawiać jej kreatywność, profesjonalizm, transparentność oraz umiejętność podejmowania dobrych decyzji. Co zrobić, aby wizytówki były w stanie informować o tak wielu ważnych kwestiach? Potrzebujesz oryginalnych projektów wykonanych przy pomocy nowoczesnych technik druku. Sprawdź, jak zaprojektować i wydrukować takie wizytówki.

Jak poprawić jakość i trwałość wizytówki?

Podczas projektowania i drukowania wizytówek nie ograniczaj się do nudnych rozwiązań i schematycznych projektów. Pamiętaj, że kreatywność i wysoka jakość wzbudzają dziś bardzo pozytywne wrażenie u odbiorców. Co zrobić, aby wizytówka była wytrzymała, a kolory jeszcze bardziej soczyste? Dowiedz się, jak w kilku krokach poprawić jakość wizytówki.

Wybierz papier o wysokiej gramaturze

Gramatura papieru ma bezpośredni wpływ na jakość wizytówki. Dlatego zdecyduj się na materiały promocyjne nadrukowane na papierze o gramaturze między 300 g a 400 g. Taki papier jest sztywny i nie gniecie się. Dzięki temu zachowuje elegancki wygląd przez długi czas.

Wybór papieru o wyższej gramaturze wpływa też na wygląd wizytówki. Możesz choćby zdecydować się na dwustronny nadruk, ponieważ arkusz jest nieprzezroczysty.

Postaw na powlekany papier

Czym wyróżnia się powlekany papier? Zawiera cienką warstwę mieszanki pigmentowo-klejowej, co sprawia, że staje się bardziej zwarty od niepowlekanego arkusza, wolniej się brudzi, jest odporny na wilgoć i nie rozwarstwia się. Taka wizytówka staje się trwalsza i doskonale prezentuje się przez długi czas. Atutem powlekanych wizytówek jest także gładka struktura, która jest przyjemna i lekko śliska w dotyku. 

Druk wizytówek powlekanych ma jeszcze jedną, ważną zaletę. Jaką? Papier ma idealny, biały kolor, co sprawia, że barwy na grafikach i napisach są intensywne.

Najpopularniejszymi rodzajami powlekanych papierów są papier kredowy i satynowy.

Zdecyduj się na foliowanie wizytówki

Nie ograniczaj się jedynie do wyboru rodzaju i grubości papieru, zwróć też uwagę na uszlachetnienia wydruków, ponieważ mają duży wpływ na trwałość wizytówek. Polecamy foliowanie, czyli inaczej laminowanie. Dzięki temu, że wizytówka będzie obustronnie pokryta folią, to arkusz stanie się sztywny i wytrzymały. W ten sposób zyska zabezpieczenie przed uszkodzeniami, wilgocią oraz zabrudzeniami.

Foliowanie ma też wpływ na wygląd wizytówki. Możesz nadać jej błyszczące, matowe lub aksamitne wykończenie. Wizytówka stanie się przyjemna w dotyku, zyska atrakcyjny design i będzie wyglądała bardziej luksusowo.

Zastosuj zaokrąglone rogi przy wizytówkach

Obawiasz się, że pomimo wysokiej gramatury papieru wizytówka po pewnym czasie będzie miała zagięte rogi? Tak może się zdarzyć, jeśli wydruk będzie niewłaściwie przechowywany. Jak temu zapobiec? Zdecyduj się na druk wizytówek z zaokrąglonymi rogami. Dzięki temu skutecznie zapobiegniesz rozwarstwianiu papieru oraz wyginaniu rogów. Taka wizytówka będzie wyglądała oryginalnie i przyciągnie spojrzenia odbiorców.

3 inspiracje na wizytówki, które tworzą efekt WOW

Zdecyduje się na druk wizytówek, które wzbudzają zachwyt już od pierwszego spojrzenia. To sprawi, że Twoja marka wyróżni się w tłumie. Skorzystaj z naszych inspiracji i zaprojektuj profesjonalne, modne i unikatowe wizytówki!

Soczyste i hipnotyzujące kolory

Czy wiesz, że odbiorcy 10 razy częściej decydują się rozpocząć współpracę z kontrahentami, którzy wybierają kolorowe, a nie białe wizytówki? Zatem postaw na kolory, które pasują do Twojej marki i branży. Jakie barwy warto wybrać? Firmy kosmetyczne, fryzjerskie, cukiernicze, a nawet marketingowe i marki osobiste powinny postawić na mocne, soczyste kolory typu róż, fiolet, neonową zieleń czy różne odcienie żółci.

Firmy z branży budowlanej, logistycznej, nieruchomości itp. również nie muszą bać się kolorów. Świetnie sprawdzi się dla nich pomarańcz, żółć oraz różne odcienie niebieskiego.

Spotkanie twarzą w twarz, czyli wizytówki ze zdjęciem

Odbiorcy chętniej decydują się na skorzystanie z oferty firmy, którą mogą utożsamiać z konkretnym człowiekiem. Szczególnie gdy dotyczy to weterynarzy, lekarzy, korepetytorów, opiekunów dla dzieci bądź innych zawodów, które powinny wzbudzać zaufanie. Pamiętaj o tym podczas drukowania wizytówek i dodaj do projektu swoje zdjęcie.

Ultranowoczesne tłoczone wizytówki

Postaw na druk wizytówek, które wychodzą poza schematy. Stwórz wydruki, które są nowoczesne i zawierają tłoczone napisy 3D – to genialny sposób na wyróżnienie nazwy firmy i logo. 

Naszą propozycją będzie wizytówka składana. Na przedniej stronie może znaleźć się napis – najlepiej, aby zajmował większą część strony. Pozostałe informacje niech znajdą wewnątrz wizytówki.

Zrezygnuj z innych zdobień, ale pamiętaj o tym, że tłoczenia są najlepiej widoczne na kolorowym tle – pomarańczowym, zielonym, brązowym lub szarym. Gwarantujemy, że odważna paleta kolorystyczna w połączeniu z tłoczeniem stworzy efekt pełen profesjonalizmu i podniesie jakość wydruku.

Kategoria