Nowa odsłona drukarni online Chroma.pl
Drukarnia online Chroma.pl ma nową odsłonę sklepu internetowego. Zwiększono liczbę dostępnych możliwości konfiguracji produktów. Wprowadzono też automatyczną kalkulację dowolnego nakładu druku. Chroma jest pierwszą drukarnią online w Polsce i jedną z niewielu w Europie, które oferują tego rodzaju usługę. W nowym serwisie skrócono także proces składania zleceń i przyspieszono jego działanie.
Zamawianie przez stronę internetową dowolnego nakładu to największa zmiana, jaką wprowadza Chroma. Do tej pory użytkownicy mogli wybierać tylko nakłady dostępne w konfiguratorze. Zainteresowani nietypową liczbą wydruków musieli wysyłać zapytanie i oczekiwać na wycenę przygotowywaną przez handlowca drukarni.
Obecnie można robić to automatycznie. W nowym konfiguratorze użytkownik wprowadza własny nakład, a system natychmiast wylicza wartość zamówienia. Znacznie przyspiesza to proces składania niestandardowych zleceń.
Nowością w serwisie beta.chroma.pl jest możliwość praktycznie nieograniczonej konfiguracji produktów. Liczba dostępnych kombinacji wzrosła co najmniej dziesięciokrotnie w stosunku do poprzedniej wersji. Dobrym przykładem są ulotki składane. W starym serwisie połączony był format z typem składania. Obecnie format i typ składania wybierane są osobno.
Po wykonaniu testów technologicznych wszystkie możliwe kombinacje formatu i typu składania ulotek udostępniono w nowym sklepie. W tej chwili można wybierać z ponad miliona konfiguracji tych produktów.
Udogodnieniem z punktu widzenia firm jest możliwość stworzenia oddzielnych kont dla każdego pracownika. W panelu klienta serwisu beta.chroma.pl administrator konta danej organizacji może dodać dowolną liczbę użytkowników. Od tej pory wszystkie zamówienia, składane przez różne osoby, będą widoczne w systemie jako wspólne i w ten sposób zostaną uwzględnione w programie rabatowym.
Dla użytkowników nowego serwisu przygotowano inspiracje w postaci darmowych materiałów modelowych udostępnionych do pobrania w formacie Adobe Photoshop. Ma to ułatwić klientom Chromy prezentowanie kontrahentom produktów z uszlachetnieniami, np. wizytówek złoconych, ulotek srebrzonych czy plakatów z lakierem High Gloss.
Obecnie działa wersja beta serwisu chroma.pl. Na początek firma uruchomiła możliwość zamawiania plakatów, ulotek i wizytówek. Ze względu na czas potrzebny na zapoznanie się w nowymi funkcjonalnościami równolegle dostępny będzie poprzedni serwis. Wprowadzany serwis działa pod adresem beta.chroma.pl, a poprzedni – chroma.pl.