Nowy Rok = nowa jakość. Zamów odświeżone materiały promocyjne dla Twojej firmy!

Posted by:Marta Wujda Posted on:12 stycznia 2021 Comments:0
Nowy rok 2021

Nowy Rok kojarzy nam się z nowym początkiem. Zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie, towarzyszą nam ambitne postanowienia. O ile niekoniecznie udaje się nam wprowadzić codzienne ćwiczenia czy restrykcyjną dietę, często z powodzeniem dokonujemy zmian w swoich firmach. To czas, byś spojrzał krytycznym okiem na kolportowane przez siebie materiały promocyjne. Wymagają one zaledwie odświeżenia czy może gruntownej zmiany koncepcji? Bez względu na wynik tej analizy, możesz być pewien, że wszystkie produkty zamówisz wygodnie na www.chroma.pl. Bez wychodzenia z domu, bez skomplikowanych procedur, bez przeciągających się weryfikacji. 

Dodrukować czy przeprojektować? – oto jest pytanie

Twoje materiały promocyjne rozchodziły się jak świeże bułeczki? Jeśli chętnie sięgano po Twoje ulotki czy katalogi, bez wątpienia wykonałeś kawał dobrej roboty i możesz bazować na posiadanych plikach. Jeżeli natomiast sytuacja przedstawiała się zupełnie inaczej – nie załamuj się, potraktuj otrzymane sygnały jako wartościową lekcję. Być może projekty nie były dostatecznie atrakcyjne, by przykuć uwagę potencjalnych klientów? W tym wypadku najlepiej jeśli zaczniesz od… białej kartki. Chcąc zmodyfikować pierwotną koncepcję, możesz wcale nie poprawić czytelności i estetyki druku. Odpowiada za to przywiązanie do poszczególnych elementów. Oczywiście nie możesz pozbyć się komponentów takich, jak logo czy dane kontaktowe – zrezygnuj jednak z przesadnych ozdobników czy nadprogramowych treści. Sam przekonasz się, że prostota to często najlepsza droga do sukcesu.  

Pełny pakiet czy stopniowe odświeżanie materiałów? 

Zamawiając od razu cały komplet, oszczędzasz czas i zaczynasz rok z nowym designem. Słusznie! Tym bardziej, że spójność materiałów promocyjnych świadczy o profesjonalizmie firmy. Jeśli jednak – z różnych powodów – nie możesz zamówić wszystkich produktów na raz, skup się na początku na tych najważniejszych. Nie może zabraknąć Ci wizytówek, ulotek, voucherów czy papieru firmowego. Następnie stopniowo zamawiaj kolejne druki – przydadzą Ci się także teczki ofertowe, koperty i katalogi. Ponadto w naszej ofercie mamy mnóstwo użytecznych materiałów takich, jak: naklejki (doskonałe jako prezent dla klienta), podkładki na tacki i stojaki na stół (niezbędne w gastronomii) oraz wiele innych. Zapoznaj się z naszymi produktami i oceń, które z nich sprawdzą się w Twoim biznesie. 

Sprawdź, czy Twoj oferta jest aktualna

Nowy Rok to zazwyczaj doskonała okazja do rozszerzenia asortymentu. W styczniu często dokonuje się także korekt cen. Jeżeli zmodyfikowałeś ofertę, musisz upewnić się, że Twoje ulotki i katalogi zawierają aktualne informacje. Wszelkie nieścisłości będą działać na Twoją niekorzyść. Nie ma nic gorszego niż elegancki folder z poprawionymi odręcznie szczegółami. Nie możesz dopuścić do takiej sytuacji, dlatego dostosuj projekt do nowych realiów i zleć nam druk. 

Masz ochotę na nowości? Skorzystaj z uszlachetnień kolorowych

Pod koniec ubiegłego roku do naszej oferty wprowadziliśmy uszlachetnienia kolorowe w postaci zielonej, czerwonej i niebieskiej folii. Być może to właśnie one odmienią Twoje materiały promocyjne? Wykonujemy je na wizytówkach, ulotkach, główkach kalendarzy ściennych i okładkach katalogów. Gwarantujemy, że w ten sposób skutecznie wyróżnisz się na tle konkurencji. Oczywiście nie rezygnujemy z kultowych złoceń i srebrzeń. Zastanów się więc, który efekt będzie najlepiej pasował do charakteru Twojej działalności. Bez względu na to, jaką folię wybierzesz, możesz dodać do niej także lakier UV 3D wybiórczy. To bardzo ciekawe połączenie, które pozwala na podkreślenie wybranych elementów, a ponadto nadaje projektowi połysk oraz wyczuwalną strukturę. 

Ostatni dzwonek, żeby zamówić kalendarze

Dobrze jest rozpocząć rok z nowiutkim kalendarzem. Zaprowadza on porządek i pozwala cieszyć się perfekcyjną organizacją czasu. Nie jest za późno, żeby zamówić odpowiedni wzór dla Ciebie, Twoich współpracowników i klientów. Wykonanie kalendarza zajmuje nam średnio pięć dni roboczych, dlatego już teraz określ pożądane parametry i sfinalizuj transakcję. Pamiętaj, że czym później rozkolportujesz swoje kalendarze, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że obdarowani będą ich faktycznie używać. Wówczas każdy z nich może mieć już swój egzemplarz – kupiony samodzielnie lub dostarczony przez inną, konkurencyjną firmę. 

Potrzebujesz zmian, ale nie masz własnego studia graficznego?

Jeśli sam jesteś projektantem graficznym, drobne zmiany i gruntowne modyfikacje możesz wprowadzić samodzielnie. Jeżeli natomiast nie współpracujesz z żadnym studiem projektowym, zdaj się na nas. W naszym zespole znajdziesz nie tylko specjalistów od druku, logistyki czy obsługi klienta – w szeregach posiadamy także doświadczonych grafików. Wystarczy, że napiszesz maila na adres grafik@chroma.pl, w którym podasz jak najwięcej szczegółów dotyczących zamówienia. W odpowiedzi prześlemy Ci wycenę i określimy czas realizacji. Po akceptacji warunków rozpoczynamy projektowanie. Możesz być pewien, że dopracujemy Twój projekt do perfekcji, a następnie wskażemy Ci odpowiednią specyfikację druku. Wygodne? Bez dwóch zdań! 

Z jakimi materiałami rozpoczniesz rok 2021?

Kategoria