„Wizytówki w Chromie nabierają kształtów” – konkurs
18 lutego rozpoczął się konkurs drukarni internetowej Chroma, pod hasłem ,,Wizytówki w Chromie nabierają kształtów”. Każdy, kto zaprojektuje kreatywną wizytówkę, może wygrać nagrodę pieniężną lub nocleg w butikowym hotelu w górach. Zgłoszenia można przesyłać do 17 marca 2019 r.
Wizytówka to dla nowych klientów, współpracowników czy partnerów biznesowych pierwszy kontakt z marką. Konkurs drukarni Chroma daje szansę na wyróżnienie tego elementu firmowej identyfikacji wizualnej na tle konkurencji. Wystarczy kreatywny pomysł.
Aby wziąć udział w konkursie, należy do 17 marca 2019 r. (konkurs został przedłużony, pierwotnie miał zakończyć się 3 marca) przesłać samodzielnie wykonany projekt graficzny wizytówki o niestandardowym kształcie na adres mailowy: konkursy@chroma.pl.
Projekt musi być zapisany w formacie PNG, JPG lub PDF. Premiowane będą wizytówki wykorzystujące uszlachetnienia druku oferowane przez Chromę. Uszlachetnienia, rozumiane jako pokrywanie podłoża drukowego różnorodnymi substancjami lub materiałami, to m.in.: folia błysk, folia mat, folia Soft Skin, UV 3D, złocenie, srebrzenie.
Osoby będące autorami trzech najwyżej ocenionych projektów otrzymają nagrody w wysokości 400 zł do zrealizowania w drukarni Chroma. Autorzy kolejnych siedmiu projektów otrzymają vouchery na pobyt w hotelu butikowym Zimowy Domek.
– Chroma jako lider polskiego rynku druku internetowego chce wspierać wszystkich, którzy mają kreatywne pomysły. Obojętnie, czy prowadzą własną firmę, pracują w agencji reklamowej, czy dziale marketingu. Nie muszą znać się na grafice. Wystarczy, że mają kreatywne pomysły. Takie pomysły od dłuższego czasu konsekwentnie wspieramy – mówi Andrzej Nowak, zastępca dyrektora drukarni internetowej Chroma.
Kampania reklamowa promująca konkurs prowadzona będzie w mediach społecznościowych. Wyniki zostaną ogłoszone na fan page’u marki Chroma na Facebooku. Tam też znajduje się pełna treść regulaminu konkursu.