Przewodnik
Twoje zamówienie
Dodaj nazwę zamówienia
Dodaj do koszyka
Zmień konfigurację, żeby kontynuować.
Wybierz prawidłowy nakład, żeby kontynuować.
Wizytówki z uszlachetnieniem

Wizytówki złocone – prestiż i elegancja

Efekt na wagę złota!
Zachwyć się wizytówkami z efektem WOW w postaci złocenia.
Zamów

Wizytówka złocona mówi wyraźnie: to ze mną warto nawiązać relację, reprezentuję firmę oferującą wysoką jakość, ekskluzywną i stabilną.

Każdy uczestnik targów, konferencji i innych wydarzeń branżowych wraca ze sporym zbiorem wizytówek. Łatwiej jest pozostać w jego pamięci, jeśli zwróci on uwagę na wizytówkę od razu po jej otrzymaniu. Łatwiej też przywołać mu z pamięci spotkanie, gdy wśród wielu wizytówek dostrzeże tę jedyną, przywodzącą na myśl złotą kartę renomowanego banku.

Wizytówki uszlachetnione

Rola wizytówki złoconej w budowaniu marki osobistej

Służbowa wizytówka to najbardziej osobisty element brandingu osobistego. Mimo rozwoju komunikacji elektronicznej w wielu sytuacjach jest najlepszym sposobem na wyróżnienie się i zostanie zapamiętanym przez potencjalnego klienta czy kontrahenta. Przydaje się podczas:

  • spotkań biznesowych
  • targów
  • konferencji i kongresów
  • eventów branżowych
  • wszelkich innych spotkań, w których można liczyć na nawiązanie potencjalnie wartościowych relacji

W takich sytuacjach warto się wyróżnić i dać się zapamiętać. Do tego mogą posłużyć wizytówki z uszlachetnieniami, w szczególności wizytówki złocone. Dobrane ze smakiem złocenie niektórych elementów projektu pozwala wyróżnić wizytówkę spośród innych, które otrzymuje potencjalny klient czy partner.

Wizytówki złocone

Znaczenie koloru złotego

Wszystkie kolory mają jakieś znaczenie. Wraz z rozwojem kultury konkretnym barwom zaczęto przypisywać pewne wartości. Każdy kolor jest więc swoistym komunikatem. W przypadku złota będzie to zarówno luksus i ekskluzywność, jak i czystość, szlachetność, niezniszczalność, zaufanie i bogactwo.
Złoto to dobrobyt i stabilność, dlatego wizytówka pokryta złotą maską uszlachetnienia niesie ze sobą nie tylko informacje o firmie, lecz także te dodatkowe, często nieuświadomione znaczenia. Warto o tym pamiętać podczas wyboru projektu.

Wyjątkowość, prestiż i luksus dzięki drukarni internetowej Chroma.pl

W drukarni internetowej Chroma.pl można zamówić wizytówki złocone w wielu konfiguracjach. Przede wszystkim należy wybrać odpowiedni format, najlepiej pasujący do funkcji, jaką chcemy jej nadać:

  • 85x55 mm – format zbliżony do rozmiaru karty kredytowej, pasujący do wizytownika i portfela obdarowanego. Kształt wizytówki wzbogacony złoceniem jasno przekazuje, że może być okazją do dochodowej współpracy.
  • 90x50 mm – najpopularniejszy format, klasyczny, pasujący wszędzie, wygodny do przechowywania. W przypadku tego formatu szczególnie warto postawić na wyróżnienie designem i uszlachetnieniami.
  • 65x65 mm – format kwadratowy dla chcących się szczególnie wyróżnić. Proporcje kwadratu wzmocnione złoceniami przekazują informację o stabilności firmy.

Wizytówki złocone wykonywane są na papierze kreda mat o gramaturze 350 g. W zależności od zadrukowania mogą to być:

  • wizytówki jednostronne – tylko jedna strona zadrukowana, druga pozostaje czysta,
  • wizytówki dwustronne – obie strony wizytówki są zadrukowane. Na rewersie można na przykład przedstawić swoją ofertę lub zamieścić informacje o firmie wraz z hasłem reklamowym.

Oprócz złocenia można wybrać dodatkowe uszlachetnienia:

  • Lakier UV 3D – ten należy stosować wybiórczo na wybrane elementy, by wzmocnić ich efekt. Nie powinno się go stosować na białych elementach, bo może wpłynąć na ich odcień po wydruku. Warto też pamiętać, że im ciemniejszy kolor, tym mniej zauważalny będzie efekt. Łącząc na jednej wizytówce złocenie z lakierem UV 3D, należy wybrać także folię Soft Skin.
  • Folia Soft Skin – pokrywa wizytówkę delikatną i przyjemną w dotyku warstwą, wzmacniającą prestiżowy charakter produktu.

Dowiedz się więcej o złoceniu, srebrzeniu i lakierze UV 3D.

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!

Newsletter
Chat
FAQ