NOWOŚĆ! W tym sezonie każdy kalendarz trójdzielny lub jednodzielny do nakładu 150 szt. pakujemy w darmową kopertę! Do większych nakładów gratisowe koperty otrzymasz w osobnym kartonie.
Firmy coraz częściej powracają uwagą do swoich drukowanych katalogów. Nic w tym dziwnego. Przekonały się, że obecność produktów i marki online to obecnie konieczność, ale i działanie na dość podstawowym poziomie.
Kto nie pokazuje się w internecie, ten nie istnieje, ale wyróżnia się ten, kto jednocześnie umie zadbać o prezentację marki offline.
Obejmuje to dbanie o jakość materiałów takich jak broszury, teczki firmowe z logo czy katalogi. Te ostatnie powinny wzbudzać ciekawość i zaufanie. Być świetnie zaprojektowane, doskonale wydrukowane i połączone – najlepiej szyte. Bo w internecie są już wszyscy. Dopracowanym katalogiem, który odbiorca z przyjemnością i ufnością weźmie do ręki, można dziś znów się wyróżnić.
Katalog szyty zeszytowo czy eurozszywką już na wstępie odbierany jest korzystniej. Szycie to solidność – konotuje bezwiednie odbiorca katalogu.
Warto wiedzieć, że w praktyce biznesowej za katalog można uważać szeroką gamę materiałów promocyjno-brandingowych, w których firma w najróżniejszy sposób przedstawia swoją ofertę produktową oraz markę. Ta kategoria obejmuje m.in.:
W każdej z tych form przedsiębiorstwo może w najlepszy dla siebie sposób zaprezentować siebie i to, co ma do zaoferowania. Formę wybiera oczywiście w zależności od sytuacji i zapotrzebowania.
Na przykład na spotkaniu z klientem na pewno przydadzą się teczki firmowe z logo, wypełnione odpowiednio dobraną ofertą. Podczas branżowych targów hostessy mogą natomiast wręczać gościom firmowe broszury szyte czy kreatywnie przygotowane foldery reklamowe.
Jedno jest pewne – druk teczek czy prospektów musi być najwyższej jakości. Nie warto w tej kwestii iść na kompromisy. Tylko doskonale wykonane materiały promocyjne robią na odbiorcach właściwe wrażenie.
Materiały firmowe, które są namacalnie dostępne, wzbudzają w swych posiadaczach większe emocje. Informacje z nich zostają zaś lepiej zapamiętane, ponieważ forma ich prezentacji oddziałuje na większą liczbę zmysłów odbiorcy. Takie wyniki przyniosło badanie znanej firmy konsultingowej. Coraz więcej marek bierze je pod uwagę, starając się jednocześnie nadać swoim materiałom, w tym katalogom, wyjątkową formę.
Papier i druk ponownie stały się bowiem symbolem nobilitacji, Drukowany, szyty katalog zawiera wyjątkową ofertę i jest prezentem dla wyjątkowego klienta czy partnera handlowego. Takie podejście zakłada jednak, że szczegóły publikacji muszą być dopracowane, a kwestie jakości są na pierwszym miejscu.
Solidne, szyte katalogi (bo solidność to podstawa) mogą być drukowane na papierze kredowym matowym lub z połyskiem, albo na nowoczesnym, bezdrzewnym papierze preprint. Na okładce można wprowadzić uszlachetnienie, np. srebrzenie, złocenie czy folię Soft Skin.
Mocujące zszywki w formie zeszytowej lub oczkowej (eurozszywka) mogą pojawić się na dłuższym bądź krótszym boku publikacji. Jest też możliwość zgrzewania egzemplarzy folią – cenna w sytuacji, gdy przewidujemy, że katalog będzie wielokrotnie wertowany i podawany z rąk do rąk.
A jeśli odbiorca uwielbia praktyczność i interesujące go materiały chętnie segreguje tematycznie, również będzie mógł to zrobić. Istnieje bowiem opcja podwójnego lub poczwórnego dziurkowania kart katalogu (prospektu, broszury).
Firmowy katalog, niezależnie od tego, czy będzie to katalog szyty, czy nowocześnie klejony, powinien znów stać się materiałem reklamowym premium, o cechach dobieranych wręcz indywidualnie z myślą o każdym odbiorcy.
W drukarni internetowej z konfiguratorem produktów taki dobór jest możliwy i całkiem prosty. Z wachlarza sześciu najczęściej stosowanych formatów można wybrać ten, który będzie akurat najodpowiedniejszy. Już przy pięciu zamawianych katalogach (zeszytach reklamowych, folderach, teczkach firmowych z nadrukiem itp.) dostępne są liczne opcje konfiguracji.
Publikacja może liczyć od 4 do nawet 60 stron, zostać wydrukowana w kolorze lub w minimalistycznej czerni. Co bardzo istotne w biznesie, można ją otrzymać wyjątkowo szybko:
Płatność możliwa jest w złotych lub w euro. I w ten sposób szyty katalog jest rzeczywiście kreacją na indywidualną miarę.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: