NOWOŚĆ! W tym sezonie każdy kalendarz trójdzielny lub jednodzielny do nakładu 150 szt. pakujemy w darmową kopertę! Do większych nakładów gratisowe koperty otrzymasz w osobnym kartonie.
Naklejki to świetne narzędzie marketingowe. Posłużą zarówno w nowoczesnym, szczególnie ekologicznym packagingu, w placówkach handlowych z wyjątkowym asortymentem czy w punktach usługowych. Mogą informować o promocjach bezpośrednio na produktach. Nie najmniej ważną ich funkcją jest wsparcie reklamowe w relacjach B2B.
Młode i niszowe marki kosmetyczne czy spożywcze chcą pokazać swoje przywiązanie do kwestii ekologicznych i oryginalność. Nie chcą inwestować w standardowe opakowania i często wybierają opakowania papierowe, o jednolitej, niebarwionej powierzchni. Marka produktu, elementy brandingowe, logo oraz informacje o składzie produktu trafiają wtedy na etykietę produktową. Naklejka taka jest więc najważniejszym elementem merchandisingu, gdzie produkt sam z siebie musi wyróżnić się na półce.
Podobnie naklejka z logo firmy i informacjami o zawartości może znaleźć się na opakowaniach szklanych. Można zaoferować klientom taki produkt samodzielnie, by np. naklejali je na słoiki z przetworami czy przyprawami, można też oczywiście własny asortyment wzbogacić nią wizualnie.
Sklepy odzieżowe, butiki i każdy sklep organizujący promocje powinny naklejkami easy-dot wyróżnić produkty w najatrakcyjniejszych cenach. Specjalny klej gwarantuje, że łatwo będzie taką naklejkę wielokrotnie wykorzystać i bez śladów usunąć z produktu.
Naklejki sprawdzą się także wszędzie tam, gdzie warto wykorzystać proste elementy dekoracyjne. Lokale gastronomiczne, butiki, kwiaciarnie, sklepy z artykułami dekoracyjnymi – wszędzie tam można wykorzystać dodatkowo nalepki by wyjątkowo poinformować o ofercie, wzbogacić wizualnie ręcznie zapakowany produkt (np. świecę zapachową czy danie na wynos) czy kreatywnie przyozdobić prezent.
Vlepki z niszowego narzędzia street artu przeszły do zastosowań komercyjnych. Naklejki reklamowe przydadzą się, gdy firma chce zakomunikować, ze jest nowoczesna, kreatywna, młoda i dynamiczna. Wielokrotnie można natknąć się na targach czy branżowych eventach na pomysłowe kreacje na naklejkach: hasła, rysunki czy memy, które potem trafiają np. na laptopy uczestników. Naklejki takie to popis kreatywności i luzu.
Doceniają je szczególnie nowoczesne firmy z branży IT i kreatywnej. W szczególności sprawdzają się w komunikacji B2B.
Coraz popularniejsze są naklejki z oryginalnymi hasłami. Dla odbiorcy są jasnym i czytelnym sygnałem, że ma przed sobą markę przyjazną, z dystansem do siebie i dużą dozą pomysłowości. Naklejki można zaprojektować w pożądanym przez siebie kształcie i wielkości, z rozmaitymi hasłami ujętymi w karby identyfikacji wizualnej marki.
Jeżeli elementy bezpośrednio odwołujące się do brandu są dyskretne, a sam przekaz pasuje do odbiorców, marka może liczyć na dodatkową reklamę. Nawet jeśli obdarowany nalepką nie zostanie klientem firmy, ale utożsamia się z przekazem, zapewne umieści ten drobiazg na laptopie, tablicy czy w innym miejscu, gdzie będzie widoczny dla innych.
Inną funkcją naklejek jest organizacja pracy w biurze czy zakładzie przemysłowym. Profesjonalnie zaprojektowana przestrzeń do pracy często wymaga jednolitego systemu informacyjnego. W tej funkcji również sprawdzą się naklejki. Mogą to być między innymi:
Z kolei naklejki easy-dot przydadzą się wszędzie tam w biurze czy zakładzie, gdzie z przyczyn organizacyjnych trzeba wielokrotnie je przeklejać bądź usuwać bez zniszczenia powierzchni. Specjalny klej pozwala robić to nawet kilkanaście razy.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produtków: