Plakaty z folią. Zabłyśnij!

Z dostępną kolorystyką i zdobieniem w postaci folii błysk to możliwe!
Zamów

Plakaty to uznana i szeroko stosowana forma reklamy. Sprawdza się zarówno na zewnątrz, w przestrzeni publicznej, jak i wewnątrz budynków czy pomieszczeń. Planując umieszczenie plakatów na zewnątrz, gdzie narażone są na różne warunki atmosferyczne, warto wybrać rozwiązanie, które zapewni im większą trwałość i będzie wyróżniać się nie tylko samą kreacją, lecz również jakością wykonania. Takie warunki może spełniać plakat z folią.

Dodatkowe zabezpieczenie w postaci cienkiej foliowej warstwy uczyni nasz plakat trwalszym, przydając mu także walorów estetycznych. Dzięki niej zastosowane kolory wyglądają żywiej i soczyściej.

Zdecydowany, mocno błyszczący efekt to dobre rozwiązanie w projektach, które mają zachwycać jakością wykonania i trwałością materiału. Połysk daje wrażenie jakości premium, co jest dodatkowym elementem naszego komunikatu, świadczącym na rzecz marki.

Trwałość i blask – folia błysk na plakacie

Folia błysk oprócz zabezpieczającego działania podnosi trwałość plakatu, usztywnia go i wprowadza efekt błysku. Ma też dodatkową zaletę – ożywia i wzbogaca kolory plakatu, zwiększa kontrast, dzięki temu są wyraźniej widoczne, mocniej rzucają się w oczy – i ten efekt trwa dłużej, boi chroni go warstwa folii.

Nasz projekt dzięki folii nie tylko przetrwa mimo niesprzyjającej aury, lecz także będzie wyraźnie widoczny na tle innych plakatów, jeśli w nich nie zostanie zastosowane analogiczne uszlachetnienie.

Folia błysk to cienka warstewka tworzywa sztucznego pokrywająca właściwy plakat. Dzięki jej zastosowaniu otrzymujemy efekt wyraźnego połysku. Wzmacnia ona jednocześnie odporność plakatu na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne, a nawet zachlapania. Jest to szczególnie istotne w przypadku plakatów wiszących w pobliżu ruchliwych miejsc i narażonych na wpływ warunków atmosferycznych.

Pomijając warunki atmosferyczne, folia po prostu pozwala na dłuższą ekspozycję plakatów, co można uwzględnić w media planie. Dzięki niej nie trzeba na bieżąco kontrolować stanu wszystkich nośników reklamowych. Jak to jest ważne, pokazuje stan, w jakim znajdują się plakaty po pierwszym deszczu, po szczególnie wietrznym ik wilgotnym dniu – a takich nie brakuje w naszej strefie klimatycznej.

Plakaty z folią

Do dzieła!

W kilka minut skonfiguruj dostępne opcje, zleć realizację i – jak zawsze – ciesz się precyzyjnie podanym czasem wysyłki.
Zamów
Plakaty z folią

Czego potrzebujemy, by stworzyć dobry plakat?

Przede wszystkim projektu, który będzie odpowiadał nie tyle naszym upodobaniom estetycznym, co trafi z przekazem do naszej grupy docelowej. To nie my jesteśmy odbiorcą plakatu. Potrzebny jest świadomy tego grafik, który zrozumie nasze wymagania. Ten etap dzieje się jeszcze poza drukarnią i ma ona niewielki wpływ na niego. Warto jednak zadbać, by grafik znał możliwości drukarni i wiedział, jak je wykorzystać, by plakat, który ostatecznie pojawi się w przestrzeni, jak najlepiej oddziaływał na odbiorców i jak najwierniej przekazywał wartości marki.

Musimy sobie odpowiedzieć, jakiej wielkości plakat chcemy mieć. W drukarni internetowej Chroma.pl – gdy chodzi o plakaty z folią, czyli te trwalsze, mamy wybór spośród następujących formatów:

  • A2 – 420 x 594 mm
  • A3 – 297 x 420 mm
  • B2 – 480 x 680 mm
  • B3 – 336 x 480 mm

Do wyboru mamy też różną gramaturę papieru kredowego błyszczącego (w przypadku plakatów z folią nie zastosujemy papieru kredowego matowego). W drukarni Chroma możemy wybrać papier kreda błysk o gramaturze 170 g lub 250 g.

W przypadku plakatów z folią w formatach A2 i B2 możemy dodatkowo wzmocnić je listwami. Do wyboru mamy listwy w kolorze srebrnym, białym lub czarnym. Należy uprzednio ustalić, na których bokach ich potrzebujemy, czyli musimy określić orientację plakatu: jeśli orientacja jest pionowa, potrzebujemy listwy na krótszych bokach, jeśli pozioma – na dłuższych.

W pozostałych formatach nie ma możliwości zastosowania listew, ale też nie są tu konieczne z racji rozmiaru plakatu – A3 bądź B3. Plakaty z folią mogą być zadrukowane w następujących wariantach:

  • jednostronnym – pełny kolor druku, ale tylko po jednej stronie
  • dwustronnym – pełny kolor druku po obu stronach
  • monochromatycznym – jeden kolor (czarny) po jednej stronie

Maksymalny dostępny nakład to 100 000 sztuk.

Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!

Newsletter
Chat
FAQ