Pocztówki – trafisz z nimi do właściwego odbiorcy z najlepszą ofertą

Wystarczy ciekawy pomysł, aby zaskarbić sobie uwagę potencjalnych klientów.
Zamów

Drukowana pocztówka to doskonały wyróżnik na tle zalewu kartek elektronicznych. Przesyłek cyfrowych konsumenci otrzymują już mnóstwo. Powrót do tradycyjnej kartki pocztowej to nietuzinkowy pomysł.

Starsi odbiorcy zawsze uwielbiali pocztówki, a młodsi na pewno poczują się wyróżnieni, kiedy otrzymają tak niekonwencjonalną dziś przesyłkę. Oczywiście oryginalną, świetnie wydrukowaną i zawierającą istotną dla danej osoby treść.

W formie pocztówki możesz przesłać Klientowi, który wyraził zgodę na taką korespondencję, pozdrowienia i wyrazy szacunku z konkretnej okazji. Pamiętanie o urodzinach, imieninach czy innych specjalnych dniach jest nie tylko miłym zwyczajem. To wręcz obowiązek starannego opiekuna Klienta. Równie dobrze jednak możesz sprawić przyjemność pocztówką swoim krewnym czy znajomym.

Doskonałą sposobnością do tego rodzaju korespondencji są oczywiście święta Bożego Narodzenia, Nowy Rok, Wielkanoc, a także szczególne dni takie jak Dzień Matki (26 maja), Dzień Ojca (23 czerwca), Dzień Dziecka (1 czerwca), Dzień Babci (21 stycznia), Dzień Dziadka (22 stycznia), Dzień Kobiet (8 marca), Dzień Mężczyzn (10 marca), Dzień Chłopaka (30 września), Dzień Zakochanych (14 lutego).

Pocztówki

Kartki świąteczne

Szczególną okazją do wysyłania i otrzymywania kartek świątecznych są święta Bożego Narodzenia. W wielu domach świąteczne pocztówki zdobią parapet okienny lub są ustawiane na gzymsie kominka.

Nie brakuje biur, w których są one przypinane na korkowych tablicach lub nawet rozwieszane w formie fantazyjnej girlandy.

Które kartki zajmują poczesne miejsce w takich ozdobnych kompozycjach? Rzecz jasna te, które się wyróżniają – mają oryginalny projekt, przyciągają wzrok dobrze wydrukowanymi kolorami, pięknie lśnią, bo są wykonane na odpowiednim papierze, a być może jeszcze dodatkowo uszlachetnione.

Chcesz pokazać, że zależy Ci na adresacie pocztówki? Wyjdź poza standardową, sklepową ofertę i wydrukuj własne kartki świąteczne. Także marka, która chce złożyć Klientom, Partnerom i Kontrahentom życzenia oraz pokazać siebie jako nieodzowny element świąt, powinna koniecznie pokusić się o wyjątkowy projekt pocztówek. Wtedy żaden konkurent nie będzie mógł się z nią równać.

Na szczęście w drukarni internetowej, która oferuje konfigurator produktów, przygotowanie takich właśnie, przyciągających wzrok i jedynych w swoim rodzaju kartek świątecznych jest zupełnie proste. Co również godne uwagi przed wszelkimi świętami – można to zrobić szybko, a trzeba przecież przewidzieć jeszcze czas na dojście kartek pocztą.

Pocztówki

Więcej niż ulotka!

Wykorzystaj sentyment związany z pocztówkami i potraktuj je jako kreatywną formę ulotek reklamujących Twoją firmę.
Zamów

Czy na pocztówce można się promować? Jak najbardziej

Pocztówka pozwala przedsiębiorcy wyróżnić się zarówno grafiką, jak i terminem wysyłki. Poza typowym wykazem świąt do dyspozycji pozostaje przecież jeszcze kalendarz świąt nietypowych. A takie święta można już bardzo dokładnie powiązać ze specyfiką marki oraz upodobaniami odbiorcy. Wystarczy wspomnieć o Dniu Herbaty (15 grudnia), Dniu Pokrywania Wszystkiego Czekoladą (16 grudnia), Dniu Studenta (17 listopada), Dniu Majsterkowicza (3 grudnia), nie mówiąc już o Światowym Dniu Kota (17 lutego) czy Dniu Psa (1 lipca).

Takich okazji handel oferujący pocztówki zwykle jeszcze nie uwzględnia. Ale pomysłowy przedsiębiorca może przecież skorzystać z druku internetowego i własnej kreatywności.

Druk pocztówek sam w sobie Cię wyróżnia. Teraz Ty ułatw sobie to kreatywne zadanie

  • Wybierz któryś spośród czterech formatów pocztówek: A5, A6, DL lub 150 x 150 mm.
  • Wybierz wariant kolorystyczny: kolorowy nadruk tylko na pierwszej stronie pocztówki lub kolor na pierwszej i czerń na tylnej stronie kartki.
  • Pocztówki wydrukujesz na matowym papierze kredowym o gramaturze 350 g. Dobierz jeszcze uszlachetnienie: lśniącą folię błysk lub folię Soft Skin, która daje przyjemne, aksamitne w dotyku wykończenie.
  • Wybierz nakład: od 10 do 5000 sztuk.
  • Oczekuj swoich pocztówek już w kolejnym dniu po złożeniu zamówienia, jeżeli zamówisz do godziny 16:00 w dniu roboczym.
  • Zapłać w złotówkach lub w euro.

Pocztówka może stać się swego rodzaju ulotką firmy, która jest nadawcą

Nawet czymś więcej niż ulotka, bo komunikatem precyzyjnie spersonalizowanym. W dodatku takim, któremu z całą pewnością zostanie poświęcona choćby chwila uwagi.
Jak długa będzie ta chwila? To już zależy od pomysłowości nadawcy, a tę przy możliwościach druku internetowego ogranicza tylko wyobraźnia.

Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!

Newsletter
Chat
FAQ