email partner pixel
Zamknij
Przewodnik
Dowiedz się więcej o tym produkcie!Sprawdź
Wysyłka i nakład

Teczki ofertowe

Pokaż swoją firmę z dobrej strony.
Zacznij od teczki, a skończ na długotrwałej współpracy!
Zamów

Dobrej jakości teczki ofertowe pomogą Ci w stworzeniu całościowej, kompleksowej oferty dla Klientów. Mówi się, żeby nie oceniać książki po okładce. Ta mądrość ludowa obrazowo namawiała, aby nie oceniać ludzi po wyglądzie, kiedy nie poznaliśmy ich wystarczająco dobrze. Nie dotyczy to jednak biznesu: po okładce, którą jest właśnie teczka ofertowa, ocenia się przede wszystkim.

W końcu w biznesie ryzykuje się własne pieniądze. Jasne jest więc, że lepiej kontaktować się z kimś, kto ma odpowiednią reputację. Tę zaś buduje zaufanie, doświadczenie oraz sygnały, że kontrahent ma odpowiednie środki, by zrealizować transakcję i wypełnić zlecenie. Dlatego tak ważne są wszystkie znaki, które świadczą o tym, że jako potencjalny partner biznesowy jesteś wiarygodny.

Co mają do tego teczki ofertowe, katalogi czy wizytówki?

Ktoś może powiedzieć, że liczy się wyłącznie historia działalności firmy, wiedza i umiejętności jej pracowników. To jednak tylko część prawdy. Sygnały takie jak identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa świadczą o tym, że podmiot ten jako potencjalny klient lub partner biznesowy traktuje swoje zobowiązania poważnie.
Bo każdy, kto zainwestował czas i pieniądze w przygotowanie atrakcyjnych materiałów, myśli o biznesie długofalowo. Skoro poniósł nakłady, to będzie dbał o szczegóły, żeby zaufania i wypracowanej reputacji nie stracić.
Teczki ofertowe

Twoja firma lub instytucja także musi dbać o reputację

presentation folders

Nawet jeśli jest na rynku długo, nie może spocząć na laurach, bo konkurencja natychmiast to wykorzysta. Dlatego potrzebujesz drukowanych wizytówek dla pracowników, katalogów, kalendarzy, notesów… Słowem – wszystkich firmowych gadżetów, które utrzymane w jednolitej konwencji wizualnej poprawiają świadomość marki.

Do tej grupy niezbędnych produktów należą oczywiście również teczki ofertowe, które odpowiednio opakują przygotowaną ofertę sprzedażową. Merytorycznie w takiej ofercie ważne są przede wszystkim liczby, dane, rozwiązania biznesowe i techniczne. Ale nie tylko. Dopiero dobre opakowanie danych sprawia, że całość robi profesjonalne wrażenie. Pozwala wyróżnić Twoją teczkę z ofertą spośród wielu innych teczek, które w tym samym czasie leżą na biurku zamawiającego.

Teczki ofertowe

Detale mają znaczenie!

Nie osądza się książki po okładce, ale firmę po teczce jak najbardziej.
Do wyboru uszlachetnienia: folia matowa, folia błyszcząca, lakier UV wybiórczy. Przewidzieliśmy także specjalne miejsce na Twoją wizytówkę.
Zamów

Teczki ofertowe dla Twojej organizacji to nie tylko wizerunek

To także udogodnienia funkcjonalne, które pomogą w prezentacji oferty. Wewnątrz teczki drukowanej w drukarni internetowej Chroma przygotowane jest miejsce na wizytówkę przedstawiciela firmy, który składa ofertę. Dzięki temu przedstawiciel nie musi jej szukać – wszystko ma pod ręką, w jednym miejscu.

W ofercie Chromy dostępne są teczki ofertowe drukowane na papierze kreda mat, w trzech formatach:

  • standard 1 bigowa
  • standard 2 bigowa
  • standard+ 2 bigowa
presentation folders

Teczka ofertowa z uszlachetnieniem – jeszcze lepsze wrażenie

Jeśli chcesz zrobić jeszcze większe wrażenie na odbiorcy, pomyśl o uszlachetnieniach druku. To potoczna nazwa, która oznacza pokrywanie powierzchni druku substancjami i materiałami, przez co podnoszą się walory wizualne oraz wytrzymałość druku.

Drukarnia Chroma oferuje trzy rodzaje uszlachetnień teczek ofertowych. Pierwszy to foliowanie – jedno z najpopularniejszych uszlachetnień, które polega na pokrywaniu druku przezroczystą folią. W przypadku teczek ofertowych dostępne są dwa warianty:

  • folia błysk
  • folia mat

Folia błyszcząca jest bardziej wyrazista, folia matowa zaś bardziej stonowana.

Drugi typ uszlachetnienia to lakier wybiórczy UV. Lakierowanie wybiórcze zapewnia efekt wypukłości. Sprawia, że elementy, na które zostanie nałożony ten lakier, zyskają dodatkową, wyczuwalną strukturę. Lakier wybiórczy może uwypuklić logo firmy, zdjęcie lub inne elementy zaznaczone przez grafika, który pracował nad projektem.

Kilkanaście teczek ofertowych to dla Ciebie za mało?

Jeśli Twoja firma ma wielu klientów, wiele oddziałów rozmieszczonych geograficznie w różnych częściach Polski czy Europy, Chroma może wydrukować w krótkim czasie nawet 10 tys. sztuk.

Teczki ofertowe są doskonałym rozwiązaniem dla firm B2B z wielu branż: biur projektowych, kancelarii, działów marketingu, agencji reklamowych, agencji badawczych, biur rachunkowych, firm konsultingowych. Dobrze wydrukowane teczki ofertowe sprawdzą się także w firmach B2C, które muszą zbudować relacje z konsumentem: bankach, firmach ubezpieczeniowych, biurach podróży, agencjach pracy.

Masz jakieś pytania związane z zamawianiem teczek ofertowych? Chcesz zrealizować niestandardowe zamówienie? Potrzebujesz rady, by zrobić jeszcze lepsze wrażenie na swoich klientach? Wejdź na stronę Chroma.pl i skontaktuj się z biurem obsługi klienta, dostępnym w zakładce „kontakt” telefonicznie i e-mailowo.

Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Warto wiedzieć więcej!

Bądź na bieżąco, sprawdzaj promocje, dowiaduj się o najnowszych ofertach specjalnych – wpisz swój adres e-mail!
Newsletter
Potrzebujesz pomocy?