Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Dobrej jakości teczki ofertowe pomogą Ci w stworzeniu całościowej, kompleksowej oferty dla Klientów. Mówi się, żeby nie oceniać książki po okładce. Ta mądrość ludowa obrazowo namawiała, aby nie oceniać ludzi po wyglądzie, kiedy nie poznaliśmy ich wystarczająco dobrze. Nie dotyczy to jednak biznesu: po okładce, którą jest właśnie teczka ofertowa, ocenia się przede wszystkim.
W końcu w biznesie ryzykuje się własne pieniądze. Jasne jest więc, że lepiej kontaktować się z kimś, kto ma odpowiednią reputację. Tę zaś buduje zaufanie, doświadczenie oraz sygnały, że kontrahent ma odpowiednie środki, by zrealizować transakcję i wypełnić zlecenie. Dlatego tak ważne są wszystkie znaki, które świadczą o tym, że jako potencjalny partner biznesowy jesteś wiarygodny.
Nawet jeśli jest na rynku długo, nie może spocząć na laurach, bo konkurencja natychmiast to wykorzysta. Dlatego potrzebujesz drukowanych wizytówek dla pracowników, katalogów, kalendarzy, notesów… Słowem – wszystkich firmowych gadżetów, które utrzymane w jednolitej konwencji wizualnej poprawiają świadomość marki.
Do tej grupy niezbędnych produktów należą oczywiście również teczki ofertowe, które odpowiednio opakują przygotowaną ofertę sprzedażową. Merytorycznie w takiej ofercie ważne są przede wszystkim liczby, dane, rozwiązania biznesowe i techniczne. Ale nie tylko. Dopiero dobre opakowanie danych sprawia, że całość robi profesjonalne wrażenie. Pozwala wyróżnić Twoją teczkę z ofertą spośród wielu innych teczek, które w tym samym czasie leżą na biurku zamawiającego.
To także udogodnienia funkcjonalne, które pomogą w prezentacji oferty. Wewnątrz teczki drukowanej w drukarni internetowej Chroma przygotowane jest miejsce na wizytówkę przedstawiciela firmy, który składa ofertę. Dzięki temu przedstawiciel nie musi jej szukać – wszystko ma pod ręką, w jednym miejscu.
W ofercie Chromy dostępne są teczki ofertowe drukowane na papierze kreda mat, w trzech formatach:
Jeśli chcesz zrobić jeszcze większe wrażenie na odbiorcy, pomyśl o uszlachetnieniach druku. To potoczna nazwa, która oznacza pokrywanie powierzchni druku substancjami i materiałami, przez co podnoszą się walory wizualne oraz wytrzymałość druku.
Drukarnia Chroma oferuje trzy rodzaje uszlachetnień teczek ofertowych. Pierwszy to foliowanie – jedno z najpopularniejszych uszlachetnień, które polega na pokrywaniu druku przezroczystą folią. W przypadku teczek ofertowych dostępne są dwa warianty:
Folia błyszcząca jest bardziej wyrazista, folia matowa zaś bardziej stonowana.
Drugi typ uszlachetnienia to lakier wybiórczy UV. Lakierowanie wybiórcze zapewnia efekt wypukłości. Sprawia, że elementy, na które zostanie nałożony ten lakier, zyskają dodatkową, wyczuwalną strukturę. Lakier wybiórczy może uwypuklić logo firmy, zdjęcie lub inne elementy zaznaczone przez grafika, który pracował nad projektem.
Jeśli Twoja firma ma wielu klientów, wiele oddziałów rozmieszczonych geograficznie w różnych częściach Polski czy Europy, Chroma może wydrukować w krótkim czasie nawet 10 tys. sztuk.
Teczki ofertowe są doskonałym rozwiązaniem dla firm B2B z wielu branż: biur projektowych, kancelarii, działów marketingu, agencji reklamowych, agencji badawczych, biur rachunkowych, firm konsultingowych. Dobrze wydrukowane teczki ofertowe sprawdzą się także w firmach B2C, które muszą zbudować relacje z konsumentem: bankach, firmach ubezpieczeniowych, biurach podróży, agencjach pracy.
Masz jakieś pytania związane z zamawianiem teczek ofertowych? Chcesz zrealizować niestandardowe zamówienie? Potrzebujesz rady, by zrobić jeszcze lepsze wrażenie na swoich klientach? Wejdź na stronę Chroma.pl i skontaktuj się z biurem obsługi klienta, dostępnym w zakładce „kontakt” telefonicznie i e-mailowo.
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produktów: