Dziękujemy za
założenie konta.
Twój prezent
już do Ciebie leci!
Kolorowe ulotki wciąż są atrakcyjnym medium reklamowym. Ulotki reklamowe są łatwe w przygotowaniu i tanie. Dla wielu przedsiębiorstw – zwłaszcza z rynków lokalnych – stanowią główny środek komunikacji z klientami.
Ulotki reklamowe pełnią ważną funkcję w komunikacji marketingowej:
Ulotki stosuje się:
A to tylko część możliwych zastosowań.
Jak widać, jest to medium o ogromnym, nadal nie w pełni wykorzystywanym potencjale. Wystarczy chwila namysłu, byś znalazł dla nich zastosowanie w swoim biznesie.
Kwestia minut!
W drukarni internetowej Chroma.pl znajdziesz wsparcie w drukowaniu ulotek. Projekt jest po Twojej stronie, ale każdy projekt najlepiej prezentuje się na profesjonalnym wydruku na odpowiednim papierze. Tym właśnie dysponuje Chroma.pl, jako Twój partner wspierający komunikację z Twoimi klientami.
Do wyboru masz ulotki w wielu formatach:
Możesz także nadać im własny kształt.
Druk ulotek możesz zamówić na papierze kredowym błyszczącym bądź matowym w następujących gramaturach:
Możesz zamówić druk dwustronny bądź jednostronny, a także zlecić docięcie ulotek do odpowiedniego rozmiaru.
Gwarancja zadowolenia!
Wydawałoby się, że internet całkiem już zdominował marketing i nie trzeba korzystać z bardziej tradycyjnych narzędzi. Tak jednak nie jest. Przypomnijmy sobie, ile w biurach mamy ulotek okolicznych lokali gastronomicznych. Ile ofert otrzymujemy do skrzynek pocztowych. Ile otrzymujemy idąc przez miasto.
Gdyby ulotki nie były efektywne i skuteczne, przedsiębiorcy by w nie nie inwestowali. Spójrzmy zresztą na media społecznościowe – obecnie musisz zapłacić, by Twój post wyświetlił się nawet tym, którzy polubili Twój fan page. Jeśli tego nie zrobisz, post zginie w natłoku innych bądź w ogóle się nie wyświetli. Poza tym ilu pracowników na bieżąco korzysta z Facebooka w pracy?
Jeśli chcesz dotrzeć z ofertą gastronomiczną, inwestycja w ulotki wydaje się całkiem sensownym posunięciem.
Podobnie jest z wieloma innymi usługami lokalnymi. Czy będzie to ślusarz, fryzjer czy lokalny przedstawiciel operatora telekomunikacyjnego, często właśnie ulotką posłuży się, by nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami.
Standardowa, jednostronicowa ulotka to najprostsze, co możesz zrobić, by rozsiać po okolicy informacje o swojej firmie. Projekt graficzny może być najprostszy, powinien jednak pasować do Twojego pozycjonowania, marki i standardów w branży.
Odbiorcy poznają, o jaką ofertę chodzi także po tym, co widzą na pierwszy rzut oka. Jeśli widzą kolory kojarzone z którymś z telekomów, wiedzą od razu, czego się spodziewać. Jeśli widzą ulotkę z menu, również wiedzą, z czym mają do czynienia. Część odbiorców ulotek na pewno ich nie wyrzuci, część skorzysta.
By monitorować efektywność ulotek, możesz np. dokonać prostego zabiegu: zamieścić specjalny kod promocyjny, uprawniający do jednorazowego rabatu na usługę lub produkt. Notując, ile było odpowiedzi z akcji promocyjnych realizowanych w różnych rejonach, możesz zyskać cenną wiedzę – gdzie są Twoi klienci, skąd przychodzą najbardziej lukratywne zamówienia.
Wydawałoby się – nic prostszego i bardziej banalnego niż ulotka reklamowa. Za jej stosowaniem stoi jednak całkiem pokaźna praktyka marketingowa. Ulotki to jedno z najstarszych narzędzi marketingu bezpośredniego.
Zamówienie ulotki standardowej jest banalnie proste. Wybierasz opcje związane z papierem, wybierasz nakład, wgrywasz swój projekt – i voila, zamówienie już niemal w drodze. Masz do wyboru wysyłkę ekspresowa lub standardową. Gdy chcesz otrzymać swoje ulotki błyskawicznie, najlepiej wybrać wysyłkę ekspresową:
Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również:
Ceny części produktów w koszyku zostały zmienione z uwzględnieniem aktualnego poziomu rabatu na koncie. Poniżej znajduje się lista zmienionych produktów: